De week in het zesde leerjaar was er eentje vol spanning en plezier, terwijl we ons voorbereidden voor het aankomende schoolfeest en de naderende examens.

Het schoolfeest, dat dit jaar in het teken staat van film, belooft een spektakel te worden. Elke dag oefenden we hard om onze uitvoering perfect te krijgen. We repeteerden dansjes en leerden onze teksten.

We besteedden extra aandacht aan de dansnummers. Samen met de dansleraar leerden we de laatste passen en zorgden we ervoor dat iedereen synchroon bewoog. Het was vermoeiend, maar de energie en enthousiasme maakten het de moeite waard.

Naast de voorbereidingen voor het schoolfeest, gingen de lessen gewoon door en werkten we hard aan onze voorbereidingsmap voor de aankomende examens. Elke dag namen we de tijd om verschillende vakken te herhalen.

We kijken vol verwachting uit naar het schoolfeest en hopen dat iedereen net zo veel plezier beleeft aan onze uitvoering als wij hebben gehad tijdens de voorbereidingen. En natuurlijk houden we in gedachten dat de examens net zo belangrijk zijn, en dat we ons best moeten doen om te slagen.

Op naar een geweldig schoolfeest en succesvolle examens!