Het belang van Bednet kan niet worden overschat. Het biedt essentiƫle ondersteuning aan zieke kinderen, waardoor ze vanuit huis toegang hebben tot onderwijs en verbonden blijven met hun klasgenoten. Bednet zorgt ervoor dat geen enkel kind achterblijft in zijn of haar leerproces, ongeacht de omstandigheden. Vandaar dat de kinderen vandaag in pyjama naar school mochten komen.

Vandaag is het ook Wereldslaapdag! Een dag gewijd aan het belang van een goede nachtrust en bewustwording rond slaapgewoonten. Als klas willen we deze gelegenheid aangrijpen om meer te leren over waarom slaap zo belangrijk is en hoe we allemaal ons steentje kunnen bijdragen aan het verbeteren van onze slaapgewoonten.

Slaap is net zo belangrijk als gezond eten en regelmatig bewegen.

Laten we vandaag extra aandacht besteden aan onze slaap en ons inzetten om gezonde slaapgewoonten te bevorderen, niet alleen op Wereld Slaapdag, maar elke dag van het jaar!