Deze week zijn er nieuwe lees- groepjes gevormd. De kinderen van het eerste leerjaar worden geholpen om beter te lezen door de leerlingen van het zesde leerjaar. Zoals je op de foto’s kunt zien lazen de leerlingen om de beurt een stukje voor uit een leuk boek.

De kids van het zesde hebben deze week wat extra informatie mee gekregen over hun examenperiode. Zo kregen ze de planning, oefenbundels en voorbereidingsvragen mee.

Voor het vak WO mogen ze in de klas zich voorbereiden op de verschillende vragen en mogen ze hun antwoorden zelfstandig opzoeken op het internet met behulp van hun chromebooks.

Binnen 2 weken vertrekken we op bosklassen richting Durbuy, maar eerst komt het schoolfeest er nog aan!